
#zadzwondomamy to najnowsza kampania polskiej marki Born2Be z okazji Dnia Matki. Tym razem chodzi o coś więcej niż sprzedaż. Wartości ukazane w filmie pokazują jedno – młodzi ludzie naprawdę myślą o swoich mamach i nie wstydzą się mówić kocham. Pokolenie Millenialsów zasługuje na uznanie!
#zadzwondomamy

Projekt, za który jest odpowiedzialna polska firma Born2Be, już robi furorę w sieci, choć od jego wrzucenia minęło zaledwie kilka chwil. Sonda uliczna, która została przeprowadzona w Warszawie, pokazała, jak wiele zawdzięczamy swoim mamom. Poza pokoleniem Millenialsów, które czule i serdecznie mówi o swoich rodzicielkach, wypowiedziały się osoby starsze i w kwiecie wieku. Wzruszające, pełne radości i tęsknoty… Takie właśnie jest to video. Sprawdźcie koniecznie i pomyślcie o swojej mamie już dziś! Akcja przebiega pod specjalnym hashtagiem #zadzwondomamy. Zadzwonisz?